Forum www.nmzp.fora.pl Strona G│ˇwna
Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci
Ja mam pytanie...robiac badania sanepidowskie, na nosicielst
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.nmzp.fora.pl Strona G│ˇwna -> Regulamin Forum

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Napŕdzaj▒cy forum.



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 675
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


PostWys│any: Pi▒ 14:13, 04 Kwi 2014    Temat postu: Ja mam pytanie...robiac badania sanepidowskie, na nosicielst

co mam je┼Ť─ç??
[link widoczny dla zalogowanych]
a w szczegolnosci ciebie. To naprawde nie jest takie straszne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

lekarze nas olewaja sztrasznie ;/ [link widoczny dla zalogowanych] Z g├│ry dzi─Ökuje!!
mam 30 lat , p├│┼étora roku temu m─ůz porzyuci┼é mnie i dwie nasze c├│reczki dla 18-latki ZAR├ôB 15,000 Z┼ü W JEDEN MIESI─äC! Swietnie splukuje farbe! My┼Ťle,┼╝e po przes┼éuchaniu swiadk├│w, Twojego faceta i jego ex to pozostaje czekanie na wyrok. No w┼éa┼Ťnie...Czy ktos z was podda┼é si─Ö temu zabiegowi?? [link widoczny dla zalogowanych]
Jezeli chodzi o licznik w─Öglowodan├│w w potrawach to jako takiego nie mam. do nie zasmiecac tego watku : bo troche kosztuje a nie chce sie naci─ůc bo juz s┼éyszalam kiepskie opinie. Najmniejsze efekty by┼éy na udach, dlatego ┼╝e mia┼éam tam ja┼Ťniejsze w┼éosy (a to by┼é w┼éa┼Ťnie typowy laser dzia┼éaj─ůcy na barwnik). blisko werony np Na sal─Ö pooperacyjna trafi┼éam mo┼╝e dopiero ok.13.00 I tu zaczyna si─Ö najci─Ö┼╝ejszy etap.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moja za wysoka prolaktyna nie sprawia mi większych kłopotów, żyję z tym i mi nie przeszkadza, ale lekarz powiedział, że już kwalifikuję się do leczenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
EKD trzymam kciuki za zmian─Ö... Do szpitala zg┼éosi┼éam si─Ö dzie┼ä przed operacj─ů ze wszystkimi badaniami, kt├│re wcze┼Ťniej kaza┼é zrobi─ç chirurg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zgodz─Ö si─Ö r├│wnie┼╝ z opini─ů, i┼╝ wi─Ökszo┼Ť─ç gabinet├│w kupuje aparatur─Ö gdy┼╝ dany zabieg staje si─Ö modny, a nie koniecznie dobry. [link widoczny dla zalogowanych] Przychodza momenty g┼éodu ,ale daje rade troche bolimnie g┼éowa.
Jesli chodzi o staze to niestety nic za usmiech nie dostalam. Dobra─ç tak jako┼Ť kolor szminki czy pomadki lub b┼éyszczyka, ┼╝eby wydawa┼éy si─Ö optycznie wi─Öksze? Co ciekawe, najwi─Öksze sukcesy mi─Ödzynarodowe odnios┼éy jednak ni┼╝sze Miss Polonie - A.Kr─Öglicka (172cm), J.Gapi┼äska (169cm), M.Nowosadko (175cm), E.Wachowicz (173cm) i K.Borowicz (173cm) > x i jezeli spadnie ilosc pierowtniak├│w moge zacz─ůc starnia o dzidzie - tak bardzo tego pragne . [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz mam impreze ostatkow─ů i znowu si─Ö rozp─Ödzam bo to 17.02.07. I nie ma dla mnie znaczenia, ┼╝e czekolad─Ö zagryzam og├│rkiem. dziennie (p├│┼é etatu) od poniedzia┼éku do czwartku od 7.15 do oko┼éo 13.15, pi─ůtki wolne! Tluszcz w organizmie ulega spalaniu niezaleznie od okolicy ktora jest poruszana. i Anakonda - no coz moje zdanie w sprawie wszelkich tego rodzaku badan jest takie ze punkt widzenia zmienia sie w zaleznosci od punktu siedzenia. nie wyobra┼╝acie sobie co za mord─Öga!masakra ile woni pi─Öknych mnie kusi┼éo,oszale─ç mo┼╝na http://www.youtube.com/watch?v=06b6JGUJifc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam Heyka te┼╝ koffam HP
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

P.Gin. [link widoczny dla zalogowanych] mog─Ö poleci─ç mecenasa to link
Osobi┼Ťcie jeszcze nie mam orbitreka, poniewa┼╝ jeszcze troch─Ö brakuje mi kasy (zdecydowa┼éam si─Ö na Yorka). Czy s─ů jakie┼Ť problemy na granicy? Zbadal mnie,zrobil USG i powiedzial ze jestem zdrowa.Za chwile pyta: Noi dzi─Ökuje za rade itd. [link widoczny dla zalogowanych]
na stornieWWW.gehwol.pl iwww.miralex.pl znajdziecie adresy gabinet├│w kt├│re zajmuj─ů sie takimi przeypad┼éo┼Ťciami, jak kto┼Ť ma problem ze znale┼╝ieniem, piszcie, chetnie odpowiem, i b┼éagam nie majstrujcie same bo narobicie sobie wiecej szkody, jak po┼╝ytku, wiem ┼╝e to boli, ale id┼║cie lepiej do fachowca, bo jak was bol─ů z─ůbki, te┼╝ idziecie do dentysty, a nie d┼éubiecie sami Prawda? Naczyta┼éam si─Ö w internecie, ┼╝e to tak strasznie boli i wgl. KUPUJ KSIAZKE I ZACZNIJ DZIALAC! praktyki s─ů organizowane przez stowarzyszenia rzeczoznawc├│w lub przez indywidualnych rzeczoznawc├│w (ale indywidualnie rzadko si─Ö zdarza, ┼╝eby przyjmowali), trzeba si─Ö na nie zapisa─ç i czeka─ç czasami nawet rok, bo nie ma ch─Ötnych do ich prowadzenia, a 1 rzeczoznawca mo┼╝e mie─ç tylko 5 praktykant├│w. Wiadomo, chcia┼é─ů odmiany. Najgorsze moje do┼Ťwiadczenie to Salon w Katowicach na ul.Wawelskiej kamienica schodami do g├│ry,zap┼éaci┼éam 80 z┼é.a na g┼éowie masakra Tylko ma┼ée pytanko, czy mog─Ö pi─ç zielon─ů i czerwon─ů herbat─Ö, czy tylko sam─ů wod─Ö - bo s─ů r├│┼╝ne zdania na ten temat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moja c├│rcia te┼╝ ma na imie nikola i to imie jest odzwierciedleniem m─Öskiego imienia miko┼éaj te idio..i co si─Ö nie znaj─ů to niech spier...aj─ů i swoje dzieci niech oszpeca imieniem npTekla albo Zenobia bo nie s─ů oklepane a z dziecka p├│zniej b─Öd─ů sie nabija─ç NIKOLKA ┼ÜLICZNE IMIE
[link widoczny dla zalogowanych]
Ech , narazie udaje mi si─Ö nie objada─ç !! Nie widzieli┼Ťcie niczego ┼éadnego na allegro lub w sklepach?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
diety Atkinsa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rozni─ů sie cenowo...ale moze warto zaplacic wiecej bo ich oferta jest mniej wiecej taka sama..bardzo podobna.. [link widoczny dla zalogowanych] na obiadek kalafiorek lub szpinak lub warzywka gotowane
??? Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Z kolei cz─Öste u┼╝ywanie prysznica powoduje, ┼╝e organizm kobiety szybko przyzwyczaja si─Ö do bod┼║c├│w i oczekuje coraz silniejszych. Mam do┼Ť─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Niestety na NFZ, nawet do g┼éowy mi nie przysz┼éo, ┼╝eb y p├│j┼Ť─ç prywatnie. Az mi sie lezka zakrecila... Powiedzcie mi dziewczynki co na przekaski jecie?? Pozdrawiam A jak mowi ze powinnas sie cieszyc ze go poznalas - to chodzi mu o to ze dzieki niemu moze kiedys zmienisz wiare i przestaniesz byc niewierna. We Wroc┼éawiu jest mnostwo fajnych miejsc!!!! kolejny okres pojawil sie dopiero za 60 dni i to byl sygnal ze musze zasiegnac porady lekarza..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Napŕdzaj▒cy forum.



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 675
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


PostWys│any: Pi▒ 17:40, 04 Kwi 2014    Temat postu: nie op┼éaca sie zupelnie

Wiadomo, ┼╝e bole─ç musi i b─Ödzie, a to najcz─Ö┼Ťciej powoduje ┼╝e por├│d wydaje si─Ö jakim┼Ť koszmarem.
[link widoczny dla zalogowanych]
W razie wyst─ůpienia obrz─Öku policzka dodatkowo prosz─Ö przyjmowa─ç Aescin 3 x 2 tabletki. powiedzcie czy one lubia takie miejsca ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale moja walka przynosi efekty. [link widoczny dla zalogowanych] pozatym mozesz cos zyskac i co Ci szkodzi sprobowac???
Dlaczego pa┼ästwo tak pot─Öpiaja te imi─Ö ? Indywidualne podej┼Ťcie , ma┼ée grupy wszystko ok. [link widoczny dla zalogowanych] 8-tomkat-baby_x.htm cukierkowej lalaki Barbie Czyli NIE MOIM Podobne r├│zowe ciuszki mo┼╝na kupi─ç w Polsce o ponad po┼éow─Ö taniej bo nie s─ů z metka LOPEZ Dzi─Öki za rady!! [link widoczny dla zalogowanych]
Limalh tez sie zgadzam ! Masz racj─Ö najnowsza Ksi─Ö┼╝a powinni mie─ç rodziny, wtedy nie by┼éoby takiego zak┼éamania , ┼╝e niby ka┼╝dy ┼Üwi─Öty a te Ma┼éolaty i nie tylko na bokach...... Codziennie rano p┼éucz te┼╝ usta oliw─ů z oliwek (doskonale ch┼éonie wszelkie wonie), a potem wod─ů z sokiem ┼Ťwie┼╝o wyci┼Ťni─Ötym z cytryny (dzia┼éa od┼Ťwie┼╝aj─ůco). Chlebek z pomidorem bardzo lubie i nigdy mi sie nudzi tak samo bigos jarzynowy ,moge jesc na okraglo caly rok Obkladalam aloesem, wtedy mi─Ösko robilo sie biale. Do┼Ť─ç niepraktyczne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

groszek_a
[link widoczny dla zalogowanych]
do za┼Ť
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w tym tygodniu w super expresie .. [link widoczny dla zalogowanych] ktokolwiek kojarzy czy cooos, to bylabym wdzieczna...
ad.2Jesli jestes w pracy to mozesz uzyc najlagodniejszego dezodorantu np Nivea.Po przyjsciu do domu od razu go zmyc. Aga ,jednym s┼éowem 25-ty to nasz dzie┼ä.Trzymaj si─Ö,b─Ödzie dobrze!!!!Te┼╝ mam by─çpp odw├│jnie u smiechni─Öta od tego dnia w┼éasnie.Pozdrawiam!!! Ja tego nie robie bo po kazdym mam tlusta cere. Czy kto┼Ť ma podobnie albo mia┼é ? PO_LA A JAK TOI U CIEBIE WYGLADA┼üO? [link widoczny dla zalogowanych]
mialam podobnie caly czas ze mnie ''wylatywala'' rozpuszczona tabletka wiec to normalne przeciez ci sie tam nie wchlonie tabletka . By┼éo oko┼éo miesi─ůca od uwag OWM. Pierwsza cz─Ö┼Ť─ç mnie zaciekawi┼éa, a przy drugiej ziewa┼éam, chocia┼╝ musz─Ö przyzna─ç,┼╝e by┼éo na co popatrze─ç, bo Diego Luna jest moim zdaniem przystojniejszy od Patricka Swayze. witam ponownie bo zn├│w mam problem z odnalezieniem piosenki tym razem polskiej a mianowicie pami─Ötam tylko kawa┼éek tekstu o to on Ojcze m├│j ty po mnie przyjdz ojcze m├│j ty wybacz mi ja nie chcia┼éem nie chcia┼éem to by┼é b┼é─ůd ojcze prosze cie chce odej┼Ť─ç st─ůd . Takie klasyczne garsonki coraz rzadziej si─Ö zdarzaj─ů. pierwsza jest kultowa, ale ja ┼Ťcie┼╝k─Ö d┼║wi─Ökow─ů z drugiej mog─Ö katowa─ç w niesko┼äczono┼Ť─ç uwielbiam kuba┼äskie rytmy Ja by┼éam na zwolnieniu 3 miesi─ůce.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a mo┼╝e znacie jakiego┼Ť dobrego fryzjera w Rudzie ┼Ül─ůskiej??
[link widoczny dla zalogowanych]
Czasem jeszcze tylko boli przy pochylaniu sie i gwaltownym siadaniu. Pa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cze┼Ť─ç. [link widoczny dla zalogowanych] come, come, come, come, come to (co┼Ť tam)
To podobnie bylo z moim kolega.. ja jutro zaczynam, chce troche zrzucic (ok.6kg), mam nadzieje, ze bede dobrze znosic LiDe cieniutka to jaka by była? moze doradzcie o co pytac na wizycie (ktora mam 17.02.09) odpisujcie! To pewno z tego powodu. [link widoczny dla zalogowanych]
No0 i zapragn─Ö┼éam wr├│ci─ç do bl─ůdu. ale za to potem wycisk na si┼éowni. Dasz rade i nie ma to nic wspolnego z masochizmem. Nie obwinia┼éabym go gdyby mu to przeszkadzalo bo mi samej to przeszkadza a nie chcialabym go do niczego zmuszac. Kamciu, a Twoje kolanko? nie ka┼╝demu jest po prostu dany kolczyk w niekt├│rych miejscach ... ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

DO tej pory wymawiam mojemu mężowi, że nie mamy zdjęcia naszego małego z porodu, a tak bardzo chciałam mieć.
[link widoczny dla zalogowanych]
/.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A macie tak czasem ze w swietle wasze zeby wydaja sie wam biale a bez oswietlenia ciemniejsze lub nawet zolte???
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja te┼╝ odradzam zabiegi chirurgiczne, kt├│re poza b├│lem niczego nie nios─ů. [link widoczny dla zalogowanych] Od kilku tygodni codziennie w nocy budze sie z powodu bolu nadgarstka.
Witam wszystkich Jestem tu nowa, ale od dawna regularnie tu zagl─ůdam. Po tej jednak klotni zauwazylam ze zrobil sie jakis chlodny w stosunku do mnie. aby zachowa─ç zdrowie nale┼╝y te┼╝ zachowa─ç odpowiedni─ů ilo┼Ť─ç kilogram├│w do wzrostu i wieku ┼╗ycz─Ö ci powodzenia Czekam na operacj─Ö... [link widoczny dla zalogowanych]
Z┼éo┼╝enie sprawy na komisj─Ö dzia┼éa na Twoj─ů korzy┼Ť─ç przy rozprawie rozwodowej. Dziewczyny ci─ůgle szukam orbitak i ostatnio znalaz┼éam takiego Radze ci nie zwlekac z wizyta u lekarza bo mozliwe ze masz podobny problem, czytalam troche o tym na necie i podobno nieleczone przydatki moga zaowocowac niedroznoscia jajnikow i jajowodow!! F.W.Nietzsche Ale trzeba ─çwiczy─ç. Je┼Ťli komu┼Ť zale┼╝y na dobrym fryzjerze, to polecam siebie. Jak tam wakacyjne dalsze plany?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Napŕdzaj▒cy forum.



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 675
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


PostWys│any: Pi▒ 20:24, 04 Kwi 2014    Temat postu: M─Öcz─Ö si─Ö strasznie.

Ailanth
[link widoczny dla zalogowanych]
Przed snem dobrze zrobi szklanka ciep┼éego mleka z dodatkiem kardamonu, ga┼éki muszkato┼éowej lub ┼éy┼╝ki maku; Chyba we┼║miemy nocnik, ale pampki te┼╝, bo jak urz─ůdzimy sobie d┼éu┼╝sz─ů wycieczk─Ö, to mo┼╝e by─ç problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
uciekł mi wyraz chciałabym zrobić żele

p.s. [link widoczny dla zalogowanych] w┼éa┼Ťciwie wci─ů┼╝ siedz─Ö i my┼Ťl─Ö o nim itd......
hej tak,kupi┼éam profesjonalne kosmetyki 7 minut trwa┼éa ca┼éo┼Ť─ç obcinania. albo jak jakies dziewczyny przychodza w okresie letnim z kolczykami w p─Öpku gdzie wygl─ůda to okropnie i odrzucaj─ůco ... a mnie krytykowali ┼╝e du┼╝o zap┼éaci┼éam jak p┼éacilam 250 razem z probnym [link widoczny dla zalogowanych]
To tylko 10-cio dniowa kuracja. I mam nadzieje, ┼╝e bede mog┼éa napisac, ┼╝e by┼éo zar─ůbis─çie! Jedz zup─Ö i jarzyny przez ca┼éy dzie┼ä. Po r├│wno tygodniu od zabiegu (i bolesnego znieczulania!!!;[) by┼éo jeszcze gorzej!! Dla mnie mog─ů w og├│le nie istnie─ç. Pozdrowienia dla Gosi i Kingi ( moich nowych sasiadek) a je┼Ťli chodzi o ruch to chodz─Ö z kijkami i 2 razy w tygodniu na zumb─Ö!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wspolczuje :/ ale jak juz wszystko wyreguluja to bedziesz czyla sie o niebo lepiej
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie po miesi─ůcu takiej kuracji pojawi┼é si─Ö meszek i w┼éosy odros┼éy,pi─Ökne,geste i lsni─ůce.Polecam ale trzeba byc wytrwa┼éym .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja urzywam szamponu podkre┼Ťlaj─ůcy skr─Öt fal i lok├│w. [link widoczny dla zalogowanych] Trudno powiedzie─ç na ile razy starcza?!
Hihi, pierwszy dzie┼ä roku i tak ju┼╝ wytrzyma┼éa┼Ť wi─Öc teraz nie masz wyj┼Ťcia - w tym roku zero wymiot├│w!! Hard Nation - Humandio (Gary D Hardbass.com Mix) dzieki Regine za pomys┼é Czy trzeba i┼Ť─ç do jakiego┼Ť konkretnie fryzjera czy wszyscy s─ů tam dobrzy?? Czu┼éa si─Ö tam super, bardzo z┼╝y┼éa si─Ö z jej dzie─çmi, mimo ┼╝e starsze od niej. [link widoczny dla zalogowanych]
Sam pilnuje np cytologii, USG, nie trzeba si─Ö go prosi─ç. Szukam os├│b - bohater├│w tekstu, kt├│re mia┼éy wi─Öksz─ů styczno┼Ť─ç z supementami, a nawet popad┼éy w uzale┼╝nienie. we┼╝ go do seksuologa, lub po prostu porozmawiaj z nim na powa┼╝nie. ja uwazam ze nie kazdy musi pracowac, tym bardziej ze praca wcale nie oznacza rozwijania sie (moze troche uszlachetnia, ale czy to wazne). Procz 6w dolaczyllam jescz ezwykle i skosne brzyszki. - w trzecim tygodniu przemywa─ç sol─ů fizjologiczn─ů A MI SIE PRZYPOMNIALO jak oszukiwaam,,,, tzn co chwila wzyscy pytali czy ni nie czuje i kluli mnie czy tam skrobali czyms po brzuchu- (cc ) a ja sie tak panicznie balam samego przeciecia brzucha ze sciemnialam ze boli!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
:/...
[link widoczny dla zalogowanych]

Przyznam, ┼╝e mocno si─Ö wystraszy┼éem, a ┼╝eby nie straszy─ç ┼╝ony, kt├│ra w┼éa┼Ťnie jak wi─Ökszo┼Ť─ç tu os├│b nie toleruje tego robactwa, nie powiedzia┼éem jej ani o pierwszym ani o drugim znalezisku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Juz cukrzyce u mnie podejrzewali ale na szczescie nic sie nie potwierdzilo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przyswajalno┼Ť─ç witamin w produktach nieprzetworzonych jest najlepsza i dzia┼éa niezale┼╝nie od dostarczania innych produkt├│w. [link widoczny dla zalogowanych] A mozesz zdradzic ile lat jestescie po slubie??
Nadal jest wyraźna oponka i boczki. Mi pomoglo glebokie wycinanie klinowe boku paznokcia. lub troszke puszysci ona pieknie spiewa i jest ladna moze za pomoca makijazu ale jest nie sadze zeby ktoras z was byla ladna bez makijazu i zeby ktos sie za wami obejyl kiedy bedziecie byle jak ubrani uczesami i bez makijazu Jestem przerażona tym co przeczytałam! Zasolenie na maksa mimo osłonki na twarz. [link widoczny dla zalogowanych]
wedlug mnie najtrudniejszym etapem bedzie ten pierwszy tzn. Hej dziewczynki!!! SKR─śTKI mo┼╝esz mi napisa─ç na email na temat trwalej prostuj─ůcej. to ┼╝e dzis mieszkamy w Polsce nie oznacza ┼╝e jutro b─Ödziemy tu mieszka─ç. Nie kazdy tego przestrzega ,ale warto co jakis czas zrobic cos takiego ,zobaczycie jak bedzie cera wygladala To jest bardzo zdrowe i chudnie sie bardzo szybko. A tak w ogole to stesknilam sie za Twoimi refleksyjno-filozoficznymi postami i mam nadzieje, ze niedlugo nam jeden zafundujesz
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi┼Ť mia┼éam ┼Ťci─ůgania kaminia mam zamiar isc jeszcze na piaskowanie tylko nie wiem jaki trzeba zrobic odst─Öp czasowy ???
[link widoczny dla zalogowanych]

ale by┼éy jakie┼Ť obiawy stosowania jej??
[link widoczny dla zalogowanych]
I cos mi sie zdaje, ┼╝e b─Ödzie tak jako┼Ť...no wiecie...dr─Ötwo? spokojnie, czytaj wszystko po kolei i tak tez odpowiadaj, odno┼Ť si─Ö daj─ůc jakies wyt┼éumaczenie, przecie┼╝ prawda istnieje!!!!cho─çby ma┼éo sensownie wyt┼éumaczalna ale istnieje, a Ty jej bro┼ä.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

przetrwalam jakos kryzys i zrobilam wczoraj 19 dzien, zwiekszenie ilosci cwiczen poszlo nawet znosnie a dzisiaj jestem zadowolona i mam wiekszy zapal do cwiczen [link widoczny dla zalogowanych] polecam zabieg bo z─ůbki czyste i w og├│le
dzi┼Ť spa┼éam jakie┼Ť 6 godz. Skad wiesz ze trzymalismy kciuki? niech mi ktos dokladnie powie jak sie robi ta lewatywe.prosze [link widoczny dla zalogowanych] Ja polecam wam ten gabinet [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
nie mam wagi, wiec nie moge kontrolowac wagi. No i faktycznie po kilku dniach jedzenia tak t┼éusto, nie marzy Ci si─Ö nic s┼éodkieg a r─Öcz przeciwnie - kwa┼Ťnego. ok ja mam w┼éoski na piersiach i na brzuchu, ale za to mam ┼éadn─ů twarz i niez┼é─ů figur─Ö(no mo┼╝e teraz troch─Ö mi si─Ö przyty┼éo) Ale... Witam raz jeszcze, Fajnie brzmi, ale niby dlaczego jestesmy rasistami? A co do zastoju .. Nawet kiedy s─ů zwi─ůzane wygl─ůdaj─ů fatalnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Napŕdzaj▒cy forum.



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 675
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


PostWys│any: Pi▒ 20:26, 04 Kwi 2014    Temat postu: Mam po┼éo┼╝one 3 warsty ┼╝elu rozporwadzonego p─Ödzelkiem.

noi potem to sumienie kt├│re ci spokoju nie da ze czas zmarnowa┼éa┼Ť ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytaj─ůc wasze wypowiedzi dosz┼éam do wniosku,┼╝e ja to si─Ö chyba nie oczyszczam. ja wyrazi┼éam swoje zdanie ale mozecie sie z nim nie zgodzic narazie jestem szczesliwa bo m├│j partner r├│wniez sie usmiecha jak widzi kiedy przegladam sie w lustrze i ogladam swoje nowe piekne piersi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

angelina jolie w kamborzy [link widoczny dla zalogowanych] A do mnie kosmetyczka doje┼╝d┼╝a do domu Kosmetyki ma rewelacyjne (firmy Academie).
r├│┼╝owa (nie landrynka ) i czy trzymaja sie gorzej? Niektore gwiazdki tez sa piekne z natury, wiec nie przesadzajmy, ze kazda musi byc zrobiona by ja moc uznac za pieknosc. kurde jak do szewca jak ode z gry sie zdarly Dla mnie ju┼╝ samo to 1000 kcal w ostatnim dniu,brzmi jak z marszu rozpoczeta. [link widoczny dla zalogowanych]
No, prosz─Ö.... W nast─Öpnym tygodniu praca b─Ödzie kompletna. polecam cwiczenia na brzusio ktore nazywaja sie aerobiczna 6 weidera. oni dofinansuja ale ja musze znalezc sobie przed pracodawce ktory mnie zatrudni? Nalezy pamietac, ze udajac sie do lekarza nasz przypadek bedzie rozpatrywany objawowo, a nie przyczynowo!! Zobaczcie przyk┼éad si┼éacza Bonka, druga z jego c├│reczek niedotleniona bo lekarzom nie chcia┼éo sie cesarki zrobic;/ b─Öd─Ö mia┼éa drug─ů operacj─Ö bez dodatkowych koszt├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Najpierw robia badnia tak?
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tylko napisalm to co mysle,nie ma nic gorszego niz pogon za moda i bycie jej niewolnikiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Hej wiem co to za fryzjerka Pracowa┼éa kiedy┼Ť w Bytomiu i przenios┼éa si─Ö do lepszego salonu w Piekarach.Rzeczywi┼Ťcie bardzo dok┼éadna cho─ç przez to troche czasu trzeba u niej sp─Ödzi─ç.
zredukuj diete albo dodaj do starej wysilek fizyczny i osiagniesz cel bez problemu,3 maj sie Obw├│d w biodrach z 95 na 93. Jednak nie ka┼╝dy lekarz dobrze sobie radzi z odczytywaniem obrazu w tym badaniu. Poniewa┼╝ nie zazna┼éy ciep┼éa i czu┼éo┼Ťci jako dzieci, pod┼Ťwiadomie domagaj─ů si─Ö ich teraz od najbli┼╝szego otoczenia. czy kobieta karmiaca piersia moze odchudzac sie ta zup─ů? [link widoczny dla zalogowanych]
ja mam na g├│rze rozmiar 38, a stanik kupuje 80 C -pimafucin globulki (3sztuki) 14,50 zl Kojarz─Ö z nazwy ten gabinet, ale my┼Ťla┼éam, ┼╝e znacznie dro┼╝ej tam jest. nie mam z kim o tym pogadac, porownac.... Robi┼éam kurs w Select i okaza┼é si─Ö bardzo dobrym wyborem. Polecam dziewczyny Zaberze popieram Ci─Ö ca┼éym sercem, ale niestety to nie realne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ODK─äD U┼╗YWAM SZAMPONU'' BIOLAGE'' DO W┼üOS├ôW FARBOWANYCH I MGIE┼üKI ''BIOLAGE'' DO W┼üOS├ôW SUCHYCH MAM PI─śKNE LOCZKI...
[link widoczny dla zalogowanych]
do Poliklinika no planuj─Ö jechac do innego plastyka.Najbardziej mnie boli ┼╝e ten z Opola ola┼é mnie totalnie zacz─ů┼é tam krecic jak mi sie nie spodoba nowa blizna czy cos tam mrucza┼é a przeciez kazda operacja czy to poprawa blizn czy czegos innego moze sie nie udac przeciez to rozumiem .No a jak mi psychologa poleci┼é to juz poprostu mia┼éam dosc raczej uwazam sie zrownowazona psychicznie czemu nie poleca psychologa tym ktore robia sobie wielkie cycki czy cos bo co bo wtedy to jest elegancka kasa a blizna marny tysiak to po co rece sobie brudzic ja to tak odbieram moze sie myle no ale mysle ze cos w tym jest.Ja w sumie da┼éabym spok├│j gdyby by┼éa to poprostu normalna blizna moja niestety jest przykurczajaca bo umiejscowiona jest w samiutkim zgieciu nogi jak kucam to tworzy sie taki ma┼éy wa┼éeczek sk├│ry taka fa┼édka jakby nadmiar sk├│ry np.zwisa komus na brzuchu niewiem czy dobre por├│wnanie ale nic mi innego do g┼éowy nie przychodzi.duza blizna nie jest bo 2,5cm na pol cm szerokosci.Jest jednak dla mnie dyskomfortem a zyje z nia juz ┼éadne z 13lat. Trzymajmy sie zatem razem i.............uszy do g├│ry.Ja mam mie─ç wyci─Öt─ů ca┼éa tarczyc─Ö i boje si─Ö,┼╝eby mi tych groszk├│w nie wycieli.Nie wiem,gdzie b─Ödziesz operowana,ale mo┼╝e si─Ö nawet spotkamy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mam krecona burze loczkow ale bardzo zniszczonych od nakladanie pianek i codziennego suszenia wlosow niestety bez pianki pozostaje na glowie szpoa i nic wiecej.Takze co mam zrobic aby dbudowac cala burze lokow i uwidocznic ich sprezystosc zagescic i wygladac super:> Uzywam szmopnu i odzywki pantene pro-v do szampon-suche i zniszczone wlosy a pianke wella do fal i low. [link widoczny dla zalogowanych] Stomatolog powiedział, że mam do wyboru na nfz za darmo, ale samo usuwanie kamienia albo prywatnie usuwanie+piaskowanie+fluoryzacja za 100zł i to za5 dni...
Naprawd─Ö??? Dzi┼Ť id─Ö do lekarza po wskaz├│wki co dalej. lekarza i tam podaja mozna o tym przeczytac,tylko ku.wa na co mi teraz te ulotki skoro i tak mam tego wirusa do konca zcyia Bo Ka┼Ťka z Micha┼éem zajm─ů si─Ö sob─ů, a podczas gdy oni b─Öd─ů ─çwierkac sobie nad uchem, to ja b─Öde siedzie─ç z Wojtkiem . ze jest gejem [link widoczny dla zalogowanych]
A wiesz co nie wiem jak to jest je┼Ťli nie chce si─Ö znieczulenia...nie wiem czy jest mo┼╝liwo┼Ť─ç modyfikacji ceny.. I dlaczego Gravistat 250 a potem 125, czym konkretnie si─Ö r├│┼╝ni─ů w sk┼éadzie? [link widoczny dla zalogowanych] lhvI/AAAAAAAAA7o/CssOA9RbqBk/s640/paj%C4%85k.jpg Al┼╝beta Le┼äska sand -deep, kasia.... By┼éam tak zdenerwowana, ┼╝e nawet za bardzo nie pami─Ötam nic!!! Kochana gdzie to jest?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No ja mia┼éam 15 lat jak sobie zrobi┼éam oczywi┼Ťcie bez wiedzy rodzic├│w :> ale p├│┼║niej mamie pokaza┼éam powrzeszcza┼éa i przesta┼éa zagrozi┼éa, ┼╝e je┼╝eli nie wyjm─Ö kolczyka to powie tacie..a ja jej powiedzia┼éam co z Ciebie za matka to zrozumia┼éa, ┼╝e to jest m├│j p─Öpek i moja sprawa
[link widoczny dla zalogowanych]
And his 24st 7lb bulk barred him from rides at Disneyworld. Przeczytałem dużo postów na temat obritreka lecz nie dostrzegłem konkretnej odpowiedzi, a mianowicie:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

┼╗ENADA!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] 2162
z mezem (mam tylko separacje z jego winy) utrzymujemy kontakt z racji posiadanych dzieci (2ka) ten kontakt raz jest poprawny innym razem mam ochote go nie ogladac do zrzucenia mam troche-przez 21 dni zrobilam sobie glodowke ale jak w 21 dniu stanelam na wadze i okazalo sie ze tylko 9kg schudlam!a pilam tylko wode-i przez kolejne 1,5 tyg.pilam soki pomidorowe i z burakow i............wszystkie kg wrocily mimo ze nie rzucilam sie na jedzenie!!!! witam, dzisiaj zakupiłam swój orbitrek. Jak przy ostatnim zabiegu powiedzialem chirurgowi ze slyszalem o klamrach na wrastajace paznokcje to mnie praktycznie wysmial. Boze cos okropnego niewiedzialm czy mam trzymac kierownice czy machac lapami. [link widoczny dla zalogowanych]
Najdotkliwsza strata dla muzulman├│w, strata kt├│ra najbardziej bolala, bylo zatem uprowadzenie ich kobiet przez chrzescijanskich rycerzy. Ale teraz koniec od poniedzialku ide do pracy i juz nie moge sie doczekac , to pierwszy krok jaki wykona┼éam do samodzielno┼Ťci . Bacha pomagaj─ů wyciszy─ç my┼Ťli i uspokoi─ç emocje, kt├│re powodowa┼éy bezsenne noce (zob. Odbiegaj─ůc od tematu. mucha ! Ostatnio my┼Ťl─Ö o zmianie fryzury. i zmiana jedzenia ..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla
Napŕdzaj▒cy forum.



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 675
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland


PostWys│any: Sob 1:41, 05 Kwi 2014    Temat postu: Przez te \skaczace\ temperatury moja polowka dorobila sie sl

aktywno┼Ť─ç fizyczna, ile godzin w ci─ůgu dnia?
[link widoczny dla zalogowanych]
do Saphira1-->jesli chodzi o alfaparf to sa tam dwie Kasie,jedna krotko scieta,druga w czarnych wlosach najczesciej spietych i to wlasnie o te druga mi chodzi,ja mam lekko krecace sie wlosy i owszem po wizycie super ale juz po myciu nie koniecznie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodam że mam niebieskie oczy oraz raczej ceimna karnacie skóry [link widoczny dla zalogowanych] EEEEE czasami płakac mi sie chce
przecie┼╝ mam komplecik... ja si─Ö skusz─Ö, centrum i herby. poza tym moj brzuch jest plaski czy stoje czy siedze czy leze na boku, chce tylko wzmocnic miesnie, nie potrzebuje zadnej kraty, jak bede chciala miec jakas na brzuchu to sobie zaloze bluzke w kratke A6W robie bo to nie sa zwykle brzuszki, cwiczenia sa urozmaicone i robiac je przynajmniej sie nie nudze, a efekt zawsze jakis bedzie, nie oczekuje ze bede wygladac jak miss fitness, chociaz niewiele mi do takiej brakuje Anorektyczka bulimiczka-> patrz─Ö i chyba mi posta wci─Ö┼éo Pisa┼éam, ┼╝e strasznie mnie wystraszy┼éa┼Ť i dzi─Öki ci za to! po┼║niej wszytsko wraca do normay. [link widoczny dla zalogowanych]
rozmowy w toku A w Veronie podoba mi si─Ö, wiadomo, miasto pi─Ökne ale co z tego jak brakuje przedewszystkim znajomych, klimatu, imprez...itd. Zamkn─Ö┼éam informacj─Ö,┼╝e nie mo┼╝na odnale┼Ť─ç pliku ,zamkn─Ö┼éam to co si─Ö pokazuje w acrobate do ┼Ťci─ůgania i klikn─Ö┼éam bezpo┼Ťrednio na acrobate Bo wcze┼Ťniej zamkn─Ö┼éam informacj─Ö i klika┼éamwznowienie - Przystanek autobusowy Mam takie pytanie odno┼Ťnie wa┼╝no┼Ťci ksi─ů┼╝eczki, w zesz┼éym roku wyrabia┼éam j─ů ┼╝eby jecha─ç jako wychowawca na kolonie i mam wpisana dat─Ö wa┼╝no┼Ťci nast─Öpuj─ůco: Nie chc─Ö nikomu szkodzi─ç, na drugi por├│d tam te┼╝ si─Ö wybieram i dlatego jak nie b─Ödzie mi co┼Ť pasowa┼éo to nie b─Öd─Ö ju┼╝ siedzie─ç cicho- one s─ů tam dla mnie a nie ja dla nich. Potem depresja:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nutelka - to duzo sił życzymy i super że starszy jest taki kochany.
[link widoczny dla zalogowanych]
niech kto┼Ť napisze jak wie please, czy to konieczne?? Witam, farbuje w┼éosy na czarno od prawie 5 lat, najpierw trwa┼éymi farbami (teraz nie mam poj─Öcia po co..:/), od ok roku Pallette na 24 mycia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym polecam: [link widoczny dla zalogowanych] W listopadzie id─Ö na druga kontrol, z wynikami.
Testu nie robi─Ö, bo bez sensu. Czuj─Ö si─Ö dobrze. ale spala t┼éuszcz !!! wiem, ┼╝e jeste┼Ťcie zapracowani, ale bez przesady. Na pocz─ůtku dr─Ötwia┼éy sporadycznie, teraz prawie co noc, rano nie czuj─Ö obu r─ůk, cz─Östo te┼╝ ma┼éego palca u d┼éoniach, pomocy! [link widoczny dla zalogowanych]
Ja ju┼╝ sko┼äczy┼éem z tym bagnem. jakby przysz┼éo mi teraz rodzi─ç to bym chyba nie dala rady.. Ja, po 6 dniach przyjmowania Luteiny50 (co i tak nie przynios┼éo po┼╝─ůdanych rezultat├│w), da┼éam sobie spok├│j z przyjmowaniem hormon├│w. Mnie lekarze najpierw m├│wili ┼╝ebym si─Ö przygotowa┼éa, ┼╝e czekanie na efekt leczenia mo┼╝e by─ç d┼éugotrwa┼éy, a potem jak po miesi─ůcu ju┼╝ si─Ö uda┼éo- t┼éumaczono mi, ┼╝e lepiej nie przechodzi─ç od razu do euforii, bo tak naprawd─Ö czy ci─ů┼╝a si─Ö utrzyma b─Ödzie wiadomo w 4-5 m-cu Mo┼╝esz zje┼Ť─ç 1 szklank─Ö ich dziennie, je┼Ťli porcja sur├│wki z warzyw sa┼éatkowych nie jest wi─Öksza ni┼╝ 2 szklanki mi sie nie podoba Z 6 cm jak nie lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A teraz znowu to samo .
[link widoczny dla zalogowanych]
To jest bardzo zwiewny delikatny i lekki komplecik.Na metke nie spojrze z jakiego materia┼éu bo zosta┼é do poprawek.My┼Ťla┼éam o bialej torebce i bia┼éych butach ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

krzysia [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem jakich u┼╝ywa─ç od┼╝ywek.
Kiedy┼Ť pr├│bowa┼éem wcze┼Ťniej chodzi─ç pomimo braku b├│lu, szwy si─Ö rozesz┼éy w┼╝ynaj─ůc si─Ö g┼é─Öbiej w palec i w pewnym stopniu kosmetycznie deformuje tkank─Ö palca. to normalne macica ci sie powieksza tez tak mialam ale lekarz mnie uspokoil Evelin3 je┼Ťli masz problem z w┼éasami,bo sie nie uk┼éadaj─ů itp,a boisz si─Ö je spi─ů─ç bo twierdzisz ze masz odstaj─ůce uszy,to mam dla Ciebie dobre wyj┼Ťcie.Czesz si─Ö w kitki,ale takie lu┼║ne tzn,┼╝e gumka b─Ödzie dopiero pod uszami (tak zeby w┼éosy je zas┼énia┼éy) albo zwi─ů┼╝ sobie koski ogon nisko z ty┼éu,tylko tak zeby pasma przy uszach by┼éy zaczesane,lekko zas┼éaniaj─ůc i przyklapuj─ůc je.Je┼Ťli Twoje w┼éosy s─ů ┼Ťrednie lub d┼éugie,te rady powinny poskutkowa─ç.Pozdrawiam ;* W szpitalu przewaznie robi sie lewatywe z mydlem. Ja przeciez pokornie to znosze. [link widoczny dla zalogowanych]
Przemoc psychiczna Jest dosc odwazny.Nosze go do czarnego wysokiego golfu i rurek. i o ile sie moze zmniejszyc biust Potrzebuj─Ö pomocy.jest fajny kawa┼éeczek(chyba z maiami vice),przer├│bka czasami leci na radiostacji,a ja potrzebuje tytu┼é i wykonawce orgina┼éu,orgina┼é s┼éysza┼éem w radiu z┼éote przeboje. przecie┼╝ ka┼╝da kobieta si─Ö maluje itp... Co myslicie o tanich lakierach, takich po ok. Czuj─Ö, ┼╝e te ─çwiczonka fantastycznie dzia┼éaj─ů zar├│wno na g├│rne jak i dolne mi─Ö┼Ťnie brzuszka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak pozniej to zdjac z plytki paznokcia ??
[link widoczny dla zalogowanych]
D┼éugo sie wacha┼éam nad tym czy tu przyjezdzac,[ bo moja rodzina by┼éa juz tu wcze┼Ťniej] ale mia┼éam juz dosc pracy za 800 z┼éotych, a teraz nie wiem czy dobrze zrobi┼éam. Ja akurat mieszkam we Wroc┼éawiu, wi─Öc skorzysta┼éam z tego zabiegu w tym salonie, ale teraz wiem, ┼╝e nie zrobi┼éabym tego nigdzie indziej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam, napisz do mnie na maila czy masz dzieci, ile jeste┼Ťcie po ┼Ťlubie, czy mieszkacie z rodzicami czy osobno, w jakim jeste┼Ťcie wieku i jak chcesz to mniej wi─Öcej jaki jest tw├│j wasz stan posiadania, to postaram ci co┼Ť m─ůdrego doradzi─ç.

Chciałabym zobaczyć z mężczyzn: [link widoczny dla zalogowanych] do Zdzislawa.
-zobacz jakiego pi─Öknego syna urodzi┼éa┼Ť. dODA hej olcia9191 bardzo Cie prosze kontakt,moj nr gadu to 6622532.6 maja rozpoczne kurs fryzjerski w Gabrieli i chciala bym dowiedziec sie czego wiecej na temat tego kursu.serdecznie pozdrawiam. pozdrawiam wszystkich;* ;] my mamy s┼éaba siln─ů wole to musimy z grubej rury [link widoczny dla zalogowanych]
witam, mam ten sam problem co wi─Ökszo┼Ť─ç z Was.problem wrastaj─ůcego si─Ö paznokcia.i je┼╝eli m├│wicie o b├│lu, to ja Was ┼Ťwietnie rozumiem.mnie pomaga PROPOLISOL jest naprawde dobry, ale ma te┼╝ jedna wade...zabarwia paznokiec na ┼╝├│┼éty kolor, teraz na zime to raczej nie przeszkadza, ale latem jakos sobie tego nie wyobrazam.pozdrawiam Nie chcia┼éam Ci─Ö zdo┼éowa─ç, ale troszk─Ö si─Ö zawiod┼éam Mam nadziej─Ö, ┼╝e si─Ö nie poddasz... to tak jak z nami polakami!!! Czy kto┼Ť ma jaki┼Ť pomys┼é na dobr─ů zabawe? NIe potrafie takich znalezc. ┼Üciskam Was moccnooo..... Takich kurs├│w fryzjerskich jest naprawd─Ö bardzo du┼╝o,pytanie tylko kt├│ry wybra─ç aby faktycznie czego┼Ť si─Ö nauczy─ç..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sandy Rogers - Fool For Love
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin